onsdag 26 maj 2010

Dagbok

Jag har en väldigt rolig nyhet (för mig i alla fall)! Mathias har äntligen köpt en sovsäck! Det var på tiden kan man (läs:jag) ju tycka. Men det är inte så himla intressant. Nåt annat som är myyyycket mer intressant är våra nya fina dagböcker.



Helt underbara böcker bestående av handgjort papper och läderomslag. Och de är verkligen perfekta för en vandringstrip. Ser sådär äkta och skogshuggaraktiga ut. Inte för att det är typiskt att skogshuggare har sådana böcker. Eller skriver dagbok. Det är knappt att jag skriver dagbok... eller har någonsin gjort. Jo, nån gång på mellanstadiet när det var populärt, men den trenden dog ut rätt snabbt. Den här bloggen är faktiskt det närmaste av en riktig dagbok som jag nånsin har kommit. Och det finns inte en chans att Mathias skulle skriva dagbok. För det första så är han inte så förtjust i att skriva överhuvudtaget (såvida det inte handlar om spel) och för det andra så skriver han ENBART med versaler, så ni kan nog förstå att det tar rätt lång tid för honom. Men vi ska i vilket fall skriva en dagbok. Det är inget som ni kommer att få ta del av dock. Ville bara visa våra fina böcker.

Inga kommentarer: