fredag 4 juni 2010

Matlådor klara

Nu har vi äntligen packat klart alla matlådor som vi kommer att få uppskickat längs med vandringen! Har ni någonsin försökt planera mat för tre månader framåt? Som helst ska vara lätt och varierad? Jag kan i alla fall säga att det inte var speciellt lätt. Eller kul. Men nu är det klart :D

Kartonger med mat

Sådär ser kartongerna ut i mina föräldrars bil. Det är nämligen de som ska skicka en del av lådorna; 8 stycken för att vara exakt. Vi tackar för det.

Och vi ber om ursäkt för att vi inte har skrivit något på ett par dagar, det har varit så mycket att planera och packa. Vi fick tyvärr inte med en bärbar dvd-spelare. Jag försökte, men Mathias satte ner foten (:S). Dock så fick jag igenom min superpincett! Mathias är hård, men rättvis. I morgon blir det bröllop så det blir kanske inget inlägg då heller, men misströsta inte, vi åker ju på måndag :). Då kommer ni få se på bloggande. Fast jag tvivlar på att vi kommer att kunna slå Blondinbella (har kollat in hennes blogg för att se vad allt ståhej handlar om och hon skriver typ 12 gånger om dagen - fast jag antar att det är lätt när man har det som jobb). Men jag är inte bitter.

Inga kommentarer: