måndag 2 augusti 2010

Fiske och grillning

Nu ligger vi äntligen i sängen efter en hård dag. Hur pallar människor egentligen jobba 8 timmar om dan? Vi jobbar visserligen bara 6 nu men ändå! Jag menar, hur hinner man göra allt annat? Okej, jag ska inte kalla grillning av marshmallows för jobb, men det tar tid. När ska man ha tid till att baka kakor till exempel? Jag har endast lyckats klämma in en kaka per dag. Jag måste bli bättre. Förutom att grilla så har vi även påbörjat byggnationen av en liten kaningård. Och så har vi rivit en massa plankor i stallet för att få fram de gamla takbjälkarna. Vi blev väldigt dammiga, men sen vandringen har jag blivit äcklig och låter bli att duscha helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa hur orkar vi vanliga människor jobba 8 timmar ???? nästan så det måste undersökas!!! max 2 vore bra va ?? .. men tror inte det finns nån arbetgivare som betalar typ 600 kr i timmen. ... Man anpassar sig och hinner med det man måste och så tar man vara på de lediga dagar man har och njuter av dom .... tror det är ett bra svar... man måste prioritera :-)