tisdag 18 maj 2010

Bloggtips

Det har efterfrågats bilder på bloggen (en person som kollade på bloggen just den enda dagen då det inte fanns en bild) och det har efterfrågats kartor. Så här kommer en bild som uppfyller båda dessa önskningar:

Karta över ett område nånstans i Sverige

Varsågoda! Hoppas det duger. Jag har även fått höra att man som bloggläsare inte orkar läsa långa inlägg. Så här känner jag att jag måste vända mig till bloggexperten Sofie för att höra hur det verkligen ligger till. Bra eller dåligt med långa inlägg Soffan? Vid det här laget har ni nog märkt att jag skriver räääätt långa inlägg. Det är nånting jag kommer att få svårt att ändra på. Bara sån jag är. Likadant när jag pratar. Jag har helt enkelt inte kompetensen att göra en lång historia kort, snarare tvärtom. Till alla er som irriterar er på detta: jag kan inte hjälpa det, det är helt enkelt ett medfött handikapp. Min mamma gör likadant (fast det tycker hon nog inte själv). Det här räknas som ett kort inlägg btw. Har någon annan tips på hur man gör en bättre blogg, så är det bara att dela med sig!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Tack för det!
Mamma

Unknown sa...

Hmm, jag vet inte om detta är en dum fråga. Men, har ni ingen GPS? Kanske har frågat det innan... kanske är bra att ha kartor ändå antar jag :F

Nej, "långa" inlägg är bra tycker jag, så länge det inte är sidvis. Så länge människan som skriver inläggen skriver intressant och bra, vilket ni gör! Heja!